Wanita 26 tahun Ini Kerap Dipukul Suami Dan Kini Hidup Merempat Bersama Tiga Anak Kecil, Terpaksa Jual Baju Terpakai Sendiri

Wanita 26 tahun Ini Kerap Dipukul Suami Dan Kini Hidup Merempat Bersama Tiga Anak Kecil, Terpaksa Jual Baju Terpakai Sendiri
Dengan penampilan baju yang lusuh,wajah sayumenahan lapar “Tolonglah Beli baju yang saya jual, ka...

Dengan penampilan baju yang lusuh,wajah sayumenahan lapar
“Tolonglah Beli baju yang saya jual, kami belum makan sejak pagi tadi"
itulah luahan wanita terbiar yang merupakan seorang mangsa keganasan dalam berumah tangga.
Dikutip dari seorang hamba Allah yang namanya tidak mahu di dedahkan katanya dia menemui 3 beranak ini di tepi jalan giat menjajakan jualannya sambil mendukung bayi kecil.
[post_ads]
BACA & LIHAT SEPENUHNYA DIBAWAH INI:
[lock]
Wanita itu bernam "Hermina" merupakan seorang janda berusia 26 tahun dan memiliki 3 anak,katanya wanita itu menikah pada usia 19 tahun Dan bercerai ketika ia mengandung anak ketiga.
Selama berkeluarga Hermina telah diseksa oleh suaminya,tidak tahan dengan hal itu ia kemudian mengambil keputusan untuk bercerai.
Hermina Bercerita selepas ia bercerai ia balik kekampung halamannya berharap ibu dan ayahnya menjaga dia dan anak anaknya.
Akan tetapi keadaan kedua orang tuanya pun sangat miskin,sehingga kehadirannya dikatakan menyusahkan keluarga selain mendapat makian dari ahli keluarganya yang lain.
Hermina Pun keluar dari rumah dan mencari rezeki sendiri dengan menjual baju bekas dengan keadaan lapar dan kedinginan di tepian jalan sunyi,tak seorang pun membeli baju yang di jualnya.
Bagaimanapun Informasi yang di himpun dari grup serantau nusantara,ketiga beranak ini dikenali warga medan dan tinggal di kampung pematang pasir,medan.

Kongsian beberapa kepingan gambar tersebut turut membuat para natizen merasa sedih melihat nasib yang di alami tiga beranak ini.harapnya pihak pemerintah negeri itu segera mengambil tindakan selepas gambarnya menjadi viral.

[/lock]
Wanita 26 tahun Ini Kerap Dipukul Suami Dan Kini Hidup Merempat Bersama Tiga Anak Kecil, Terpaksa Jual Baju Terpakai Sendiri Wanita 26 tahun Ini Kerap Dipukul Suami Dan Kini Hidup Merempat Bersama Tiga Anak Kecil, Terpaksa Jual Baju Terpakai Sendiri Reviewed by MD on 6:20:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.