Lepas Cerai. Ini Jadi Kat Cat Farish. MENGEJUTKAN. Tapi Mungkin Rezeki.



Selepas 7 hari bercerai, Cat Farish mengakui ada sedikit perubahan luar biasa pada dirinya. Dia mendakwa dirinya kini............. Ish korang baca la sendiri. Mungkin rezeki. Apa komen anda pula ?

Lepas Cerai. Ini Jadi Kat Cat Farish. MENGEJUTKAN. Tapi Mungkin Rezeki. - SAYALUVISLAM
Lepas Cerai. Ini Jadi Kat Cat Farish. MENGEJUTKAN. Tapi Mungkin Rezeki. | DEK kerana jiwa kacau yang dialami selepas bercerai, rapper terkenal Cat Farish mengakui, ideanya untuk menghasilkan lagu datang mencurah-curah.
1
Selepas kembali hidup solo sejak empat bulan lalu, Cat telah menghasilkan lapan lagu berkaitan diri dan kehidupannya.
Bagi Cat atau nama sebenarnya Farish Zaquan, 42, lagu yang dihasilkan itu adalah antara yang terbaik pernah dihasilkan.
“Saya rasa orang seni pasti faham mengenai hal ini. Karya kita akan jadi lebih sedap dan penuh jiwa apabila si pengkarya itu sedang hidup susah, tidak kiralah dalam apa situasi pun.
“Sejak bercerai, hidup saya tidak tentu arah. Idea pula datang mencurah-curah. Justeru, macam-macam lagu saya hasilkan ketika itu dan semuanya dihasilkan dengan penuh jiwa.
“Sudah lama saya juga saya tidak menghasilkan lagu yang memuaskan hati sendiri, sejak The Fabulous Cats tak lagi aktif,” katanya kepada BH Online.
Antara lagu baharu yang dihasilkan adalah berjudul 122345. Lagu itu dikatakan berkisar mengenai dirinya.
Lepas Cerai, Idea Buat Lagu Datang Mencurah – Cat Farish
Cat dan bekas isterinya, Hartiny Ramly, 33, mengambil keputusan berpisah setelah sembilan tahun mendirikan rumah tangga.
Terdahulu, Cat juga akui, sikapnya yang mementingkan kerjaya menjadi punca penceraian mereka.
Hasil perkahwinan mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Nia Karlyssa, 9, Eva Latheefa, 6, dan Qul Iskandar, 5. – Kredit MYNEWSHB.
Lepas Cerai. Ini Jadi Kat Cat Farish. MENGEJUTKAN. Tapi Mungkin Rezeki.  Lepas Cerai. Ini Jadi Kat Cat Farish. MENGEJUTKAN. Tapi Mungkin Rezeki. Reviewed by MD on 7:57:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.