Rakan DEDAH Saat Mereka Temui Nur Darleen Yang Buat Ramai SUSPEN !!!

Rakan DEDAH Saat Mereka Temui Nur Darleen Yang Buat Ramai SUSPEN !!! | Nur Darleen Dazeera Azhar, pelajar tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Bandar Tun Hussein Onn 2 yang dilaporkan hilang pagi tadi ditemui selamat pada jam 2.30 petang tadi.
1
Bernama melaporkan, pelajar berkenaan yang dilapor dilarikan individu tidak dikenali dibawa pulang oleh orang ramai ke rumah keluarganya kira-kira 2.20 petang.
Difahamkan, Nur Darleen ditemui oleh orang awam, iaitu Juliana Jeffery, di hadapan sebuah pasaraya berhampiran.
Dalam masa perjalanan pulang ke rumah, saya ternampak dia berjalan berseorangan. Saya pun pada awalnya tidak pasti itu dia tetapi disebabkan di dalam kereta ada kawan-kawan dia, jadi mereka mengenali dia dan mereka beritahu saya bahawa itu adalah Nur Darleen. So saya pun pusing Uturn untuk mengambil dia ditepi jalan dan dengan keadaan terkejut dan tercengang. Saya menjemputnya naik dan menghantarnya pulang ke rumah family dia.“, kata Juliana menceritakan bagaimana dia menjumpai Nur Darleen.
Menurut Juliana lagi, Nur Darleen dalam keadaan menangis seperti ketakutan ketika ditemui.
Bapa saudara Nur Darleen yang dikenali sebagai Jalaluddin memberi pengesahan kepada BH Online bahawa Nur Darleen telah ditemui dan berterima kasih kepada semua rakyat Malaysia yang membantu.
14379925_1528410920517701_6377691298991452936_o
14440649_10154578374084264_2211743986935345454_n
KISAH PAGI TADI.
Dua lelaki tidak dikenali dilaporkan telah melarikan seorang pelajar perempuan tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Bandar Tun Hussein Onn, Cheras, ketika keluar dari rumahnya di Jalan Suasana 4/2, Bandar Tun Hussein Onn, Lapor BH Online.
Kejadian berlaku kira-kira jam 7 pagi di mana pelajar berkenaan, Nur Darleen Dazeera Azhar, 15, sedang menunggu van untuk ke sekolah di hadapan rumahnya.
Menurut cerita bapa saudara mangsa, Jalaluddin Md Zin, kejadian berkenaan telah dilihat pemandu van dan rakan-rakannya yang berada di dalam kenderaan itu namun mereka tidak sempat berbuat apa-apa.
“Dia (Nur Darleen) sepatutnya menaiki van itu ke sekolah. Bagaimanapun, pagi tadi dia dilihat ditarik dua lelaki bermotosikal dan dia duduk di tengah-tengah kenderaan itu. 

“Pemandu van dan rakan-rakannya nampak dia seperti melambai ke arah mereka tetapi, lelaki yang menunggang motosikal itu dikatakan memarahinya kerana berbuat demikian,” kataya. KREDIT BH Online.
Rakan DEDAH Saat Mereka Temui Nur Darleen Yang Buat Ramai SUSPEN !!! Rakan DEDAH Saat Mereka Temui Nur Darleen Yang Buat Ramai SUSPEN !!! Reviewed by MD on 2:05:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.